Født til at leve og regere


2 måneder, 2 dage siden 1 kommentar Rim og vers

0Lidt om finanser
Hvem styrer det finansiel system i verden i dag? mærker vi ikke a... [...]
Blandede tekster
4 dage siden
1Biblens numre
Åbenbaringen Kapitel 1 vers 8. Jeg er Alfa og Omega, siger Herren... [...]
Blandede tekster
11 dage siden
0Jul, kinesisk Nytår, Malaysisk Nytår, Indis...
De første år vi boede her i landet , mærkede vi kun lidt til jule... [...]
Livshistorier
18 dage siden
1Børneopdragelse
Nu da Robert kunne løbe omkring, var der liv og glade dage hjemme... [...]
Livshistorier
23 dage siden

Puls: 57,9

Publiceret: 12
Afgivet: 39
Modtaget: 12
Inge Erhard (f. 1941)
Vi skal leve og regere med Kristus selv,
på en ny jord hvor det går alle vel.
Derfor vælg ikke at blive tilbage,
Det vil ende med ve og klage.

Åbenbaringen kapitel 1 vers 4 - 5: Han har gjort os til konger og præster og vasket os af synd i sit eget blod.
Åbenbaringen kapitel 5 vers 10: Han har gjort os til konger og præster til Gud og vi skal regere på jorden.
Hebræer kapitel 12 vers 6: Herren tugter den han elsker.

Højst sandsynlig har der aldrig før været og bliver igen mennesker som er blevet prøvet i livet til at regere med Kristus i al evighed. Dermed menes siden synde faldet til denne tids ende omkring 7000 år. Vores liv er meget vigtigt for os alle sammen.
Det er også skrevet, at de mennesker som ikke har hørt om Gud, at deres fejl bliver overset eller Gud dømmer efter det, som de har forstået. Helt uden om Gud kommer man ikke.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/07-2024 20:59 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Rim og vers.
Teksten er på 165 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.