Skal jeg blive ved med at sidde her på mit værelse, og stene, og høre musik? Skal jeg gå på tanken? Men hey der er sguda lukket, jamen så var det jo godt jeg var deroppe før de lukkede, og købe noget guf, har jeg lige spist det? Ja! Smagte det godt? Ja! der er også den mulighed at jeg kan gå over på pizzariaet, men hey igen, igen, hvorfor skulle jeg det? Jeg fik jo god mad til spisetid. Men tilbage til det guf jeg havde købt, det blev ædt lige efter aftensmaden, og jeg synes jeg kan mindes, at jeg sagde til ekspedienten oppe på tanken, at jeg skulle have noget at hygge mig med efter aftensmaden, hun svarede "selvfølgelig", eller gjorde hun? Jo det er jeg ret sikker på hun gjorde, jamen Kenneth gamle dreng, så er der jo sådan set ikke andet for, end at vi sidder her, og stener, og hører lidt god musik, som jeg var inde på i starten af denne tekst, og så tror jeg sgu at jeg går i seng lidt senere, men for nu vil jeg lige sidde og nyde fælleskabet, herpå dette vidunderlige forum, også kaldet Fyldepennen, med lidt god musik i ørerne.
Det var alt fra vestfronten (det mørke Jylland)
PS: Jeg håber jeg snart hører fra, en ganske særlig, og kærlig ven, og DU ved hvem. Jeg har intet andet end kærlighed at give dig.
KH Kenneth