En sur email (red. kl 21)

Brækket arm.
Hanna Fink (...
9 år siden
Mails og tårer
Ace Burridge...
12 år siden
Ligegyldige værdier - Kas...
Kasper Lund ...
9 år siden
Katten, sofaen og jeg
Carsten Cede...
8 år siden
Boxning
Ida Hansen (...
6 år siden
Inspiration eller fjolled...
Kellany Bram...
11 år siden
Arbejdet kalder - Kasper ...
Kasper Lund ...
8 år siden
Glædelig blæsevejrs-dag!
Katrine Søre...
11 år siden
Mit sidste farvel til mor
Jønsse
8 år siden
Poetry slam
Martin Micha...
5 år siden
Pink banko med Racuelle
Racuelle Hei...
9 år siden
Human tetris
Tine Sønder ...
12 år siden
Dagen tiltaget med 32 min...
Hanna Fink (...
11 år siden
Svampe
Halina Abram...
7 år siden
god start på dagen
Jette Peters...
7 år siden
Makrel madder og fødsler
Racuelle Hei...
7 år siden
Fin lørdag
David Hansen...
8 måneder, 18 dage siden
Gamle skole
Nikitaolsen1
9 år siden
Beskæring af roser
Hanna Fink (...
11 år siden
Lufthavnen - sjæl i flamm...
Salomon
9 år siden
Gode dage forud
David Hansen...
7 måneder, 28 dage siden
Tredje Bog started
JesperSB
3 år siden
Så blev jeg et telt-menne...
Michala Esch...
16 år siden
Hyggedag
Josephine Lø...
10 år siden
Kunstforening.
Hanna Fink (...
10 år siden
Læring og andre samfundsn...
Ole Vind Raa...
11 år siden
Brug dit hjerte som telef...
Christalavis...
8 år siden
Anden dag på Fyldepinden
Gaffa Brandt
11 år siden
Ja, har nu kogt lidt, og skrev en lille mail til det danske hovedkontor.
Er spændt på hvad de svarer på den....

Nedenstående er mailen:

Tja, er lettere "muggen" eller skuffet om du vil
Sidst i Juni fik jeg besøg af en konsulent, for at bestemme hvad kørestol jeg skulle have.
Dette var allerede inden mere eller mindre besluttet, så det var "blot" mål, tilbehør mv.

Under mødet spørger vi så efter hvor lang tid det vil tage ca. og får at vide at normalt er det 3 uger men pga. sommerferien skal vi regne med op til 5 uger. Dette er forståeligt, og også overraskende dejligt!.

Nå, men pga. vi lige skal have ham forbi med en anden teststol, for at se om der skal en ekstra egenskab på stolen, bliver den ikke bestilt af ham samme dag.
Vi aftaler at han ringer mandag morgen, for at fortælle hvornår han har tid (han mente tirsdag eller onsdag ville det blive).
Tirsdag aften ringer vi selv, og ud fra samtalen får man fornemmelsen af at han allerede havde glemt den aftale.
Han har tid fredag.

Fredag kommer og det samme gør han.
Vi tester og beslutter os for at den skal vi have, og han vil ringe mandag med de sidste detaljer (han havde ikke infoerne med, og han var i tvivl om han havde skrevet alt ned).
Tirsdag aften ringede han.
Men tingene kom på plads, og han ville sende faxen med det samme så de havde ordren onsdag morgen (11. Juli).

Endnu engang - Dejligt :))
Nå, men der går 6 uger, så ringer vi til ham igen.
Vil gerne høre status på stolen, og igen vil han ringe tilbage.
IGEN ringede han ikke, men vi kontaktede ham igen. Efter et par ring fik han info fra Sverige?! og vi fik at vide at de sagde vi ville have den d. 31/8 (1½ uge senere end sidste samtale)

Vi går og venter fredag, og ingen stol dukker op.
Mandag morgen ringer vi så og spørger og får at vide at den var afsendt torsdag, så vi skulle få den idag.
Hele dagen idag er ventet, og ingen stol er dukket op.

Så er det man tænker....
7 uger og 6 dage er gået.
Endnu er ingen stol dukket op, på trods af at der blev sagt at 5 uger, så skulle vi have den.

Dernæst er det UTROLIGT generende at man selv skal ringe konstant for at få aftalt de møder der skal til, for at få info mv.

Synes der må være en meget stor "lækage" i jeres informations-system, og dette kan I ikke være bekendt overfor hverken de brugere der skal have hjælpemidlet, eller de kommuner/centrer/private der betaler.
Ærligt talt er det en ringe kunde-service.
Det mindste må da være at de personer der står som sælgere udadtil, kan give de oplysninger man behøver, samt ikke mindst kontakte når der opstår forsinkelser.
- Den type kundeservice er standard mange steder, men åbenbart ikke når det er hjælpemidler/det offentlige der står som køber.

Mugne/Irriterende hilsner og håb om ændring derpå.

Annika Pedersen

--------------

Ja, er godt træt af dem, og det er trælst at vente på noget der ikke lige kommer.
Gad vide om man kan/har ret til at annulere ordren?
Det er jo ikke andet end at de går ud på et lager og finder de dele jeg skal have i mine størrelser frem, samler dem og maler, og så afsted.....
Og KAN man ikke forvente bedre service til over 50.000kr??

SUK....
Er min mail mon for grov??
Det er jo ikke den person der får dens skyld, men det er jo på den anden side eneste måde at få det igennem på.

_____________________________

Nå, kl er lidt i 9 mandag aften.
Den kære kørestolsmand har lige ringet at han kommer med stolen i morgen mellem 10 og 11 :)))

Tro det eller ej.
Han har bestilt den hjem til sig selv, selvom aftalen var direkte.
Både fordi det er billigere, hurtigere og at vi ikke behøver at få at vide hvordan man sætter en pude i stolen, hvordan man samler/skiller osv.

Men glææææder mig :)))

- Skal dog siges at jeg ikke fortryder mailen til hovedkontoret som de får imorgen.
Det er jo stadig skod - også overfor andre brugere

Skriv kommentar

Dagbogsindlægget En sur email (red. kl 21) er publiceret 03/09-2001 18:25 af Annika Pedersen (Annika).

Log på for at skrive en kommentar til denne dagbog. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.