Min vrede overrumpler mig. snor sig om min hals som en slange. andre kan måske holde det inde. Jeg kan ikke. jeg har lyst til at skrige af alle der nogensinde har rørt mig, jeg ville brænde hele verden ned, hvis jeg kunne, men jeg er for lille og den er for stor til at brænde. min indre djævel kravler op ad mine ribben. og farver mit ansigt rødt. og fylder min næse med syre, som fylder hele næsen op, og det falder ud. den får mig til at åben munden og udstøde et brøl, så mine to skarpe tænder i hver side bliver blottet. den kravler op i mine øjne og skubber tåre fra et forpint baren ud af mine øjenhuler. jeg finder en kniv. og hiver min trøje op over mit hoved. og sætter kniven mod min arm. jeg burde ikke. men jeg vil. jeg maser Kniven mod min hud og trækkeren en streg over armen. og djævelen smelter lige så stille ud af min krop. og gør min arm lige så rød som mit ansigt. jeg sætter kniven igen og trækker en stribe mere over min arm. DET ER MIN skyld.!! DET ER ALTID MIN FUCKING skyld.!!! Det er min skyld at far slår mig. det er min skyld, at min søster hoppet ud fra en bro. det er min skyld at isabella giver mig skylden for at stjæle hendes fyr. det er min skylde at jeg ikke er værd at elske. DET ER MIN skyld.!!! DET...ER...ALTID...MIN...SKYLD.!!! DET ER DET BARE.